Hodnotenie obchodu
Veľmi rada objednávam od InStyle shop oblečenie. Príde na druhý deň od objednania,pekne zabalené s malou pozornosťou.
Veronika, ďakujeme Vám veľmi pekne. Sme veľmi radi, že si u nás vždy niečo vyberiete. Nech sa Vám vecičky od nás príjemne nosia.
Spokojnosť
Ďakujeme za pozitívne hodnotenie. Prajeme všetko dobré.
Skvelw veci za skvele ceny vrelo odporúčam.
Renči, ďakujeme za Vaše odporúčanie. Vážime si to.
Krasny tovar super kvalita
Ďakujeme Vám veľmi pekne. Prajeme všetko dobré
Veronika, zo srdca Vám ďakujeme. Veľmi sa tešíme, že ste u nás spokojná.
Ďakujeme Tinka. Bolo nám potešením.
Spokojnosť odporúčam nakupujem naďalej
Diuš, ďakujeme za spätnú väzbu. Ešte raz, veľká vďaka.
Ďakujeme Vám za dôveru. Tešíme sa, že sa Vám u nás páčilo.
Spokojnost nadovsetko
Maťka, Vašej spokojnosti sa veľmi tešíme. Prajeme Vám všetko dobré.
Všetko super, veľká spokojnosť...
Ďakujeme Henrietka. Sme veľmi radi, že ste boli u nás spokojná.
Velmi ochotny personal,rychle dodanie,teplaky vyzerali presne ako na obrazku.Za mna velka spokojnost,urcite odporucam
Alenka, ďakujeme zo srdca. Budeme sa na Vás tešiť aj niekedy nabudúce.
Super
Ďakujeme. Prajeme všetko dobré.
Janka, sme veľmi radi, že Vás potešilo aj naše poďakovanie. Ďakujeme zo srdca.
Perfekný.....aj obchod, aj služby aj tovar!
Ďakujeme Vám Valéria. Budeme sa na Vás tešiť aj niekedy nabudúce.
Ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Mrzí nás, že Vám tovar nesadol. Zároveň sa tešíme, že ste so službami u nás boli spokojná.
Alenka, ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Ďakujeme krásne. Budeme sa na Vás tešiť aj niekedy nabudúce.
Inka, ďakujeme. Sme veľmi radi, že sa Vám u nás páčilo.
Zlá komunikácia obchodu, doteraz mi neprišla ani odpoveď na mejl, kde som sa pýtala, ako riešiť tovar, ktorý mi doručili a nebol ten, čo som si objednala. Na stránke som si prečítala, že nerobiť radšej výmenu, ale objednať nový a "starý" zaslať doporučené späť, urobila som, zase žiadna odpoveď, či im tovar dorazil... Asi by som už neriskoval objednávku, ktorá má pripravila o čas, v konečnom dôsledku aj o peniaze-postovne za poslanie zlého tovaru, čo nebola moja chyba.
Dobrý deň Gabriela,
žiaľ Váš mail nám hodilo do spamu, za čo sa ospravedlňujeme. Informácia o doručení nesprávneho balíčka Vám nemohla byť odoslaná, nakoľko balíček k nám dorazil až dnes. Príslušné doklady sú už vystavené a peniažky odoslané aj vrátane dopravy.
Gabriela, takúto situáciu riešime vždy promtne a na naše náklady, žiaľ bohužiaľ sme neskontrolovali spam, čo nás mrzí. Pre komunikáciu však disponujeme aj ďalšími možnosťami a to cez Messenger, Instagram alebo dokonca cez telefón.
Mrzí nás, že sme v tomto Vianočnom zhone túto situáciu nedokázali vyriešiť, tak ako obvykle, no veríme, že ešte bude možnosť, aby sme Vám to nejako kompenzovali. Ďakujeme za pochopenie a prajeme všetko dobré.
Maximálne spokojná odporúčam.
Rýchla dodacia lehota dakujem
My ďakujeme. Veríme, že budete spokojná aj nabudúce. Prajeme všetko dobré